I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Monday, January 18, 2010

KHAS BUAT SAHABAT SAYA

JAKSA KAB 0910

aku rela jika kau namakanku lukisan, calitlah apa sahaja warna pilihan, lakarkan kehendak yang kau mahukan, biar hanya bersama kanvas itu ku berteman, meski bicaraku amat perlahan, melaungkan maksud abstrak contengan, yang maknanya hanya melekat pada satu tangan, yang sedang mengalunkan berus kerakusan....


maaf jika ku terlambat memberikan kegembiraan kerana di sepanjang jalan ku melihat kau mengutip seribu kebahagiaan, dan waktu ku tersadung dan melihat kau di hadapan.....aku tidak pernah berlari dan mendapatkan, malah menitip doa dan pengharapan, agar segala yang kau miliki kekal hingga ku tak terlihat lagi di pandangan....






No comments:

Post a Comment