I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Monday, March 28, 2011

AktIvItI PELIK

semua dok kelam kabut time earth hour... begitu juga dengan saya...
apap yg sy lakukan.. dr UKM terus ke shah alam menjemput rakan saya @TheDkhairull dan juga pia tuk ke MELAKA>>> giler ke apa??
sebenarnya kami kebosanan dan ketingtong dimalam hari...
apapun its was fun...
itulah aktiviti hujung minggu sy..ANDA???

skang plak ttg kisah saya nk VIVA!!!
takut cuak semua ade...
masa yg sgt menyeramkan hidup sy...
apa yg sy leh wat just wait n see jew larrr huhuhuhu...
wish me LUCK ye,,,

p:s gambar tuk post nie xde lar.,.. mood membaca skang..

byeeeee

No comments:

Post a Comment