I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Tuesday, March 29, 2011

BANK!!! & RAKAN !!!

Hari nie ke CIMB UKM...
Menutup akaun bersama tuk JAKSA dulu..
Bangun2 trus nampak mesej Che AHMAD (YDP) tanya ko free x??..
Sbb nk grad nnt payah lak... So trus mandi n siap2..pie bank..

OH che AHMAD lama benar x jumpa ekk.. Huhuhu bila pikir2 balik setahun lebih larr dh x jumpa wlupun satu UKM aiyooo (msg2 busy)...

Lagi memeningkan... Menunggu urusan BANK !!!! Lama siottt..
Aiyooo nasib baik lar aku nie ringan mulut kalo x dh mcm tunggul kot ahukz...

Dekat 45 minit akhirnya selesai...
Hermm paling x sangka ade PLaT tuk aku??? Hahahah aku nie berkhidmat setengah tahun jew.. Boleh tak bagi separuh jew :p

Hermm apapun en YDP tq sbb sudi la bg jugak... Rela @ tak sy x tau k... Cuma tringt la kenangan lama2.. Maklumlah jiwa org nk grad nie lain skit.. Cpt terasa haahahah (aku nie mmg sensitif ski) dulu or smpi skang YDP aku nie jd kegilaan ramai WANITA diluar wooooww..!!! Hotz siot.. So aku tgk dia still maintain kan... Kelaszzz..

Apapun x tau pasni aku jumpa dia ke tak.. But I owe u something k... Take care tuk Che AHMAD ekk... Moga2 berjumpa dgn sesorng yg benar2 selayaknya dgn ko k..

P:s che ahmad sy curi pic kamu yew.. Penghias blog jap hahaha... Maaf n ampun..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

faten said...

asal takde nama ak?? haha.. ak yg simpan plat ko tu.. haha *saje je nk mengungkit.. haha

Post a Comment