I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Thursday, March 31, 2011

SaYa LeMbAb tp sY KAYA


sebenarnya sy br jew memahirkan n belajar skit2 dlm dunia blogger nie... x sangka blogger senior cm abg ben ashaari yg menyenaraikan sy sbgai org terkaya di malaysia... wlupun post abg ben nie bulan satu hari tue... n sy br baca... tapi saya bangga... -----> nama blog lama jiwaku pergi... wow... :) sy astro n lembab tp xpe sy gembira n bahagia.. tq abg ben... HAPPYYYYYY....

p:s sy kreditkan gambar nie kepada http://cinonexcoreyan.blogspot.com/2011/01/cinonex-orang-terkaya-di-malaysia-ben.html

1 comment:

Jejaka Stylo said...

wah hebat tol
cayalah...bukan calang2 org abg ben bole pilih...
so pasni semanat tu kena lbh la tuk jd blogger mcm abg ben...amin

Post a Comment