I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Saturday, April 9, 2011

TAK TAHU ANTARA DUA


dalam hidup nei, banyak yg kita kena pilih...
banyak yg kita kena lalui..
banyak juga yg perlu kita korbankan..

kadang2... rasa bosan menjalani kehidupan..
bila kena memilih antara 2 benda yg kita syg... kt cinta.. kita suka...

kadang2 bila harus memilih nie..buat kita rs seba tak kena..

begitu juga dlm hidup aku..
dikala aku menjalani hidup disaat akhir sbgai plajar universiti..
banyak pula cobaan dan rintangan.. halangan perjalanan..

SEKARANG

saya perlu memilih... memilih 2 benda yg sy suka.. sy sayang..
hermm....
BILA HARUS MEMILIH...

No comments:

Post a Comment