I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Friday, February 15, 2013

iM bACK!


Hai semua,




lama rasanya saya tidak pernah post apa2 tentang saya.
hampir setahun saya meninggalkan dunia blogging saya..
kini saya kembali...

Kembali untuk memberi inspirasi dan karya kepada anda.
IM BACK!!!

Akhirnya setelah skian lama saya mencari apakah email dan password sy jumpa jugak...
Sgala cerita yang lama saya x delete supaya biar ia abadi dalam laman ini..

Sebagai pengajaran dan sebagai satu maruah yang sy kena hargai dan jaga untuk sy pastikan tiada lagi
dusta dlm kehidupan saya..

NANTIKAN CERITA TERBARU SAYA YANG PASTI AKAN LEBIH MEMBERI ISPIRASI KEPADA ANDA SEMUA.

p:s masa boleh mematangkan penulisan dengan pengalaman yang dilalui.

Sekian -JIWAKU

No comments:

Post a Comment