I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Monday, January 17, 2011

BOSAN!!!


pernah x anda rasa sgt bosan !!!
pernah x anda rasa hidup anda x bermakna??
pernah x anda rasa yg diri x dihargai??

pernah...
saya juga...

sy bosan..
itulah rs hati sy bila terpaksa membenarkan perasaan sy meninggalkan si D
pengorbanan yg akhirnya yg luahkan melalui perbuatan.
bagi memastikan masjid yg terbina tidak roboh...

sy rindu
itulah yg sy rasa...
bila sy sudah beberapa hari meninggalkan dia..
hati sakit..
jiwa perit..
kasih makin terhimpit..
perngorbanan ini tetap menjerit
hati makin sakit
tapi PERLU...

kepada yg bakal melangsungkan MASJID ..
binalah seteguh2nya..
bertahanlah andai badai memaksa
merobohkan yg terbina..
SELAMAT PENGANTIN BARU SAYANGKU...

selamat tinggal semua..
tiada lagi kisah cinta saya..
buat sementara mahu cuba menyepikan hati..
menggengam azimat asli..
memangkah nilai2 diri..

KEPADA D
kasih sayang tetap disini..
andai berjodoh..PASTI
ketemu nanti..
CINTAKU SAMAPI KE AKHIR NANTI..

p/s : post terakhir kisah cinta luka lara... dalam kehidupan ku..
maafkan ku syg.. i will always love u

No comments:

Post a Comment