I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Friday, January 14, 2011

HIDUP!!! & CITA-CITA KU

dulu kan b4 sy ade blog..bosanya idup sy.. cm x tau la nk wt pe.. dh ade blog pun ama gak..tp bila dh ramai yg follow n baca blog kwn2 lain.. rasa wahh bestnya bade blog nie kan...

post sy xde la menarik sgt n semua ttg kehidupan sy.. heheheh..

skang sy konpius... sy amik kimia.. tp sy x minat kimia langsung... kenapa ekk?>??
tah laer.. mungkin sbb bkn minat utama sy kot..

actually sy ade lirik yg pernah sy tulis melambangkan rs cinta sy pd D, korang bg la pandangan k...
sbbnya sy ammat meminati brodcast nya line.. tp tue la tersilap amik bidang...
aduhaiii

ka la nie lagu nya..

SEPERTI AKU..

melalui hari mendatang
pastinya bosan
tanpa teman
disisi...

mengharungi
hidup keseorangan
tiada berteman
kini sepi
ku sendiri

seperti aku
tak punya sapa
hanya ada dirimu

seperti aku
mengharapkan cinta dari dirimu
oh sayang
kembali padaku
berikan aku ruang waktu
usah dikenangi
silap dulu

oh sayang
hanya dirimu
yang aku dambakan
cinta seperti aku
terhadapmu
masih seperti dulu

alangkah indahnya dunia
dengan dirimu sayang
pasti aku bahagia
selamanya..

Komposer: Tengku Zharif
Lirik : Tengku Zharif

No comments:

Post a Comment