I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Wednesday, January 12, 2011

CINTA!!! SAHABAT!!1 BOTH ARE LOVE

sebab banyak hari x post pape... so ari nie mmg nk post dua hehhehe... jangan marah..
berbalik kepada kehidupan ku... tq sbb ramai gak yang memberi kata2 semangt kepada aku tuk terus tabah...

THAT I CALL CINTA AKA LOVE

wahh sy sudah jatuh cinta dengan anda semua.. terkejut giler sbb page sy dh ramai follower heheheh.. terimas2... sy akan melawat blog rakan2 semua ya... insya allah yew.. sy cuba mencari masa...

berbalik kisah cinta say.. skang alhamdulilah.. kami sudah berbaik.. cuma untuk seperti dulu mcm sukar.. sbb pd sy CINTA IBARAT GELAS KACA, BILA PECAH BOLEH SAMBUNG TP RETAKNYA KEKAK... tapi disudut hati ttp cuba bertahan n mengetepika segala2 yang berlaku..

apapun skag sy sudah jatuh cinta dengan KIMIA hahahhah.. sbb permulaan yg baik apabila sintesis ligan sy terhasil dengan baik tanpa masalah (tau ke ligan tue apa) hahahah..

so IM IN LOVE NOW..with chemistry...

sy juga sgt bahagia bila ibu membenarkan membeli kereta... yeyeyeyey... ade kereta.. ye la kalau tak sia2 kan.. now masih memakai kereta my D disebabkan kena kongsi dengan adik beradik yang lain..

apapun im really happy yew.. tak sangka my dream comes true hehehheh...
atas nie keta MY D, yang dikongsikan bersama... tp dia kedekut.. bukan bagi i bawa sangat..
pas nie nak guna keta sendiri lagi best...taaaaadaaa... insya allah kalau ayah setuju...
apapun cinta sy pada D masih mendalam begitu juga dia.. hehhehe...cuma kami menjarakan sedikit hubungan supaya bila berjauhan timbul rasa rindu...

hehhehe...minggu nie mmg minggu happy saya yg amat sangat...
tak tau la napa... syukur pada allah atas kurniaan ini..

k la kawan2... saya jatuh cinta dengan dengan anda semua kawan2 baru saya... I LOVE YOU..
tq2 sbb sudi2 melawat blog sy... dan sy happy bila membaca blog kawan2 juga... banyak yang sy dapat...

No comments:

Post a Comment