I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Wednesday, January 12, 2011

TOLONG INGATKAN AKU!!!!


nie kisah pasal anaraffali... ala yg menang AjL semua x puas hati tue...
hermm act. tengku ade kat stadium at that time... mmg pelik bila semua bangun n kuar dr dewan.. ada yg sepak2 krusi dah..

herm teringat lak waktu tgk bola hehhhe...
apapun pd tengku la.. dh memang rezeki si Anaraffali so apa nak kisah... rezeki kan ditentukan tuhan!! jadi terima jew la..

cuma tengku tertarik dengan bait2 lagu TOLONG INGATKAN AKU tue..
pada tengku, lirik dia sangat unik dan jujur.. jika sebelum ini.. lagu2 komersial terlalu mengetengahkan lirik2 yang direct maksud... tp lagu nie seolah2 membuat kita berfikir... daha lama lagu2 seperti ini tidak dinobatkan mnjadi juara.. jika sebelum nie kita ade lagu SEKADAR DI PINGGIRAN, TANYA ITU HUD-HUD, HATI KAMA, PURNAMA MERINDU... selepas dinominasi musik indie jarang skali bait2 lirik itu puitis..

bukan menghentam yew.. cuma pandangan... lagu anaraffali ini tiadak la sepuitis lagu2 lama cuma ia membuat kt berfikir apa yg hendak disampaikan...dan palaing penting JURI telah menukar paradikma bahawa AJL adalah pentas pertaruhan lagu bukan penyanyi dan populariti..

hermm apapun memang susah nk puaskan hati semua org...

p/s : lagu nie bermaksud kalau kita berhubung..mmg slalunya akan ade masalah dan rintangan an sbb itulah perlu saling ingat mengingatkan ttg kenangan yang dilalui bersama supaya kemarahan n kedegilan itu akan menghilang (nie apa yg tengku paham ye)

No comments:

Post a Comment