I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Sunday, January 2, 2011

idolaKu



bila sebut idola mcm2 bermain dlm pikiran kita... apapun pd aku, idolaku tentunya ibu dan ayahku yg slalu bersama2 aku hehehe...

slain mak ayah aku, ade ler sorang yg aku impress... stail, bekerjaya n mcm2 lagi larr..
sapa dia???

ni la orangnya.. rasanya semua kenal kowt dia... so kalo x jumpa2 just google jew la k.. sbb kalo jalan mn2 pun msti nampak dia...

INILAH MY IDOL ::
Memang my idol la wlupun x pandai main bola sgt aku nie hahhaha... apapun bini dia tentulah pelakon cantik jelita yg jadi pujaan hatiku...kadang2 menyesal dr kecik x main sport cz leh wat duit wooo...

dan tuk wanita pula, Idolaku adalah :::

the best singer in asian...Dato siti nurhaliza...

so i will make sure my life also sucsess n gemilang seperti mereka berdua..

so plizz zharif jangan malas2 yew...

1 comment:

Faiz.Zahadi said...

weyh ade blog??
kelasss!!!!

Post a Comment