I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Sunday, January 2, 2011

MARAH & TENSION


mmg pantng kalo kita bbm n msj my D n dia xreply...
sakit atie lak rasanya.. bila dia kata dia sibuk pdahal dia pie curve???

kalo ikut atie mmg n sembur ko abis2 abisan... dh la kluar ngan sapa tah.. kwn baru konon??? apahal nk cr2 kawan baru... aku kt sini yg tgh sakit ko wt bodoh jew kan...
leh lak ko suka2 kt sana.. bikin panas...

tah larr mmg menyakitkan atie sungguh larr ko nie..SAKIT tau tak...
aku tau ko mmg baca blog nie... so pg mampus laaaarrr... dr mlm td untilllll now?? u hv reason??? mmg i kan slalu kn tipu ngan reason2 yue tue... WTH!!!

kalo smalam katanya shahjazly ngan maria farida dah over.... so now between u n me also OVER..
pg la ngan sp2 yg u nak jumpa... n pie la kenal sp2 yg u nak kenal.. bkn hal i lagi...

skang n releasekan tension kat KOTA KINABALU .. nk anta adik hemmmm...

dah la xde mood nie bye semua...

No comments:

Post a Comment