I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Monday, February 28, 2011

AIZDEAN II



perkenalan dengan aizdean nie sgt la singkat...
beliau mmg sangat pandai n suka dengan cara beliau membawa diri..
pertemuan pertama di satu tempat yang dirahsiakan mmg sgt2 membuat sy sangat teruja..
ia berlaku pada tahun lepas..

seorang yg sangat ramah.. menghadiahkan saya pen dari jepun serta albumnya (2 ok) org lain xde lagi hehehe.. membuat saya rasa sangat teruja..
pada saya aizdean adalah abg saya dan juga rakan yang sangat BEST!!!


kembalinya beliau pada bulan februari lalu benar2 membuatkan saya terharu,
beliau memperkenalkan saya dengan keluarga beliau.. WOW!! serius terharu dan familynya sgt baik.. ade uncle dan auntie dan juga kak kikin serta ibu bapa saudara nya juga sempat sy berjumpa..
sanggup melayan kerenah kami yg duduk di rumah beliau sampai malam,. membuat saya seolah2 berada dalam dunia baru.. maklumlah sy rs sgt seronok melihat sebuah keluarga yg bahagia dan masing2 mengambil berat sesama ahli keluarga..

yang paling best... aizdean sgt baik sanggup melayan kerenah kami.. saya juga dapat megikutinya ke TV3 untuk interview dan berjumpa dengan kenalan2nya..
terima kasih aizdean atas kepercayaaan ini..
seolah2 saya lupa anda seorang POP STARS dan IDOLA anak remaja di jepun..
saya juga lupa bahwa aizdean seorang PRINCE OF R&B JAPAN...

saya percaya beliau akan pergi jauh dalam dunia seni ini... :)
dan itulah kisah SAHABAT , RAKAN DAN JUGA boss saya ----->AIZDEAN

No comments:

Post a Comment