I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Friday, March 25, 2011

BERWAJAH BARU!!!


kenapa blog sy berwajah baru?? sebab saya bosan loorr xde mangkin nak menulis dengan wajah blog yang lama... hahahhaha---> alasan sagt kan... sebenarnya sy just nk mennunjukan kematangan usia... wahhh matang ke? maklumlah sy kan nk abis blaja dh.. banyk nk story2 kt sini.. tp kesibukan TESIS dan VIVA menyukarkan saya :( xpe lar nk wat cmne.. mmg dh tanggungjwab kan?? so buat jew larr

hope semua suka dengan wajah baru k???
dan kalo boleh komen larr nk tambah baikan apa kt blog ne?? boley??? ala
kira boley lar tue.. ;p

p.s smalam ke dinner kimia... wow scanning baik punya..scanning apa?? tunggu hahahhaha

No comments:

Post a Comment