I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Friday, April 29, 2011

KENANGAN TERINDAH

selesai sudah final exam ku...
skang akan masuk alam pekerjaan..
paling penting aku perlu berubah..
sesuai dengan pertambahan umur...
sesuai dengan ilmu didada (hahahahha)
maka aku perlu meneruskan hidup dengan pembaharuan dan kecekalan..

selesai sudah semua..
bilik di KOLEJ juga sudah checkout...
balik rumah dan semuanya telah kemas...
so sgt happy sbb semua dh selesai..
menunggu masa kerja bermula 2/5 nie...

sementara meniti hari dan waktu dirumah..
teringan segala kenangan bersemadi..
tersemat dihati..
pastinya mekar bersemi...

wajah-wajah ini bermain di ingtan aku..
hafizi, wahida, din,haris,fara,ika,ayu,is,eiman,pika,paan, sopi, dan semua larr my classmate...
ramai ooo ade 60 lebih org *maaf tak dpt nk sebut sorang2*

saya rindu kamu semua...
teringat segala kenangan slama nie..
pasti mekar dihati..

selama berkenalan sy memohon maaf atas semua yg tlah saya lakukan.. sebarang tutur bicara n lawak mengata..ampun!!!
yg paling utama anda semua adalah telah memiliki sebahagian hati saya..

i love all of u...
miss all of u sgt...
tq dija for last minit planning... pd trip was wonderfull...

miss all of u...!!!

1 comment:

Ct DJa said...

miss u too zaff!!!! no more gossiping. likeee, ym x feel la mcm cerita dpan2. HAHA! as long as korang support program n boleh bg komitmen, we gonna have another cuti2 day smbil gelak2 smbil happy a.k.a reU. :)

Post a Comment