I made this widget at MyFlashFetish.com.

TENTANG SAYA

My photo
jadikan aku prasasti, biar bertanda sampai mati, bahawa yg pernah kau temui, adalah aku yg kini sedang mengabdi...

Monday, April 25, 2011

MATI


tercipta sejarah apabila hari ini aku mmg betui2 sedey dan sangat2 down...
kereta aku dilanggar di bulatan ke UKM..
sedeynya...
menyedihkan lagi dikala aku kesedihan dan down..
aku dimarah denga teruk...
sedangkan BUKAN SALAH AKU

aku kurang pasti tindakan aku..
my 1st time kena!!
dengan esoknya paper nk exam.. adoiii!!!
MENYEDIHKAN SUNGGUH..

dalam menjalani hari sepi..
terpikir aku perlukan DIA..
tapi dia jauh... janjiku pdnya untuk aku jauh dari DIA!!!
jauh hingga aku x mampu menoleh lagi kebelakang
melihat dia bermesra dan bergembira..

aku perlu tabah!!!
aku perlu kuat!!
airmata aku curahkan bukan menunjukan kelemahan dan kekurangan!!!...
tapi ini salah satu rawatan!!
kenapa perlu persoalkan bila aku menagis!!

menjalani kehidupan seperti aku sejak kecil bukan sesuatu yg menarik!!!
percayalah..
slama 22 tahun aku hidup
onak duri ini membuat aku mahu berlari dr ranjau realiti..
membuat aku ingin pergi selamanya..
tapi apakan daya..

ku gagahi jua diri nie..
mengharungi hari2 sepi..
biarkan aku trus bersemi..
walu hakikatnya diriku telah lama bersemadi..
menunggu untuk MATI!!!

p:s aku masih punya agama..so jgn riso about me

No comments:

Post a Comment